شید - توری سایبان
شید گلخانه
ویژگیهای توری سایبان

مهم ترین ویژگی‌های مربوط به شید‌های گلخانه‌ای پلی اتیلن عبارتند از:

 

  • مقاوم در برابر پارگی

  • مقاوم در برابر باد

  • طول عمر بالا

  • مقاومت در برابر گرما و سرما

  • استفاده به عنوان عایق و جلوگیری از اتلاف انرژی موجود در گلخانه

  • جنس آنتی یووی از نوع با کیفیت

  این محصول برای محافظت از محصولات کشاورزی در برابر گرما، باران و باد سریع طراحی شده‌اند، یکی از مزایای استفاده از توری سایبان گلخانه حفاظت از گیاهان در برابر آفات و بیماری‌ها است. همانطور که می‌دانید آفات، گیاهان را از بین می‌برند و آن را برای استفاده انسان نامناسب می‌کنند.

  با نصب این توری‌ها از بسیاری از بیماری‌ها مانند سوختگی، شانکر مرکبات، لکه برگی و … جلوگیری می‌شود. شما می‌توانید بسیاری از گیاهان دارویی، گیاهان گلدار، سبزیجات، ادویه جات و حتی میوه‌ها را در داخل توری‌های گلخانه پرورش دهید. یکی از مهمترین مزایای توری سایبان گلخانه این است که، با کمک این توری‌ها می‌توان نور، رطوبت، دما و سطح CO2 را کنترل کرد. این توری‌ها با کنترل مناسب رطوبت، محیط داخل توری را برای رشد و نمو گیاهان مناسب می‌کنند.

  همچنین این توری‌ها از خشک شدن بیش از حد محصولات کشاورزی جلوگیری می‌کنند، علاوه بر آن این توری‌ها از افراد و حیوانات خانگی در برابر اشعه‌های مضر UV محافظت می کنند. این مزیت یکی از مهمترین دلایل استفاده از توری سایبان برای دامداری ها است، توری‌های سایبان می‌توانند گلخانه‌ها و دامداری‌ها را خنک‌تر نگه دارند و سلامت گیاهان و حیوانات را افزایش دهند. گفتنی است از دیگر مزایای توری سایبان نصب بسیار آسان آن و کاملا مقرون به صرفه و بادوام بودن آن است.

  از دیگر تولیدات شرکت اکسیرسازشمال توری سایبان ۸۰درصد سفید رنگ است که در باغ ویلاها و منزل های مسکونی برای زیبایی بیشتر استفاده می شود .

توری های سایبان منوفیلامنت

توری سایبان منوفیلامنت
  این شبکه‌های توری، با فناوری جدید از رشته نخ‌های محکم اکسترود شده در تار و پود بافته می‌شوند. همچنین به دلیل فرآیند خاص تولید از کیفیت و مقاومت بالا برخوردار می‌باشند، بنابراین برای استفاده در فضای بیرونی و خارج از گلخانه‌ها و در شرایط سخت آب و هوایی برای حفاظت از درختان و گیاهان، گلها و محصولات باغی و جالیزی و غیره پیشنهاد می‌شود.
این توری ها در تراکم های ۳۰درصد و ۵۰درصد تولید شده است . 
توری سایبان منوفیلامنت
               یکی از کاربرد های مهم توری های منوفیلامنت استفاده در باغ های میوه متراکم برای جلوگیری از خسارت های ناشی از تگرگ می باشد .
سایه گستر سپهر فرداد
پیمایش به بالا